Kväll och skönt!


Idag har varit en riktigt bra dag. Trevligt umgänge med kusinerna och kusinbarnen hos moster, härlig lek och snack med familjen på Kronan och ett riktigt härligt pass för träningssugna aquautövare! Det känns att man fått vara lite ledig ifrån det så man samlat på sig en del energi så man har något att ge när man ska instruera. I morgon blir det pass igen och så på torsdag. Sedan har jag bara två måndagspass kvar innan det är sommaruppehåll. Nu längtar jag faktiskt efter det så man får samla på sig massor av ny kraft och lust, höra massor av bra musik och sedan göra ett härligt program som man får köra i september när terminen börjar igen. 

Känner mig lite som Alfons Åbergs pappa. Jag har varit till moster med en film och käkat lunch, fixat lunch till mini, cyklat upp till familjen på Kronan och umgåtts, cyklat hem, lagat middag till familjen, kört pass på pontus, bastat med ungarna som maken friserat så fint och nu är jag trött...iofs så kanske det är så att jag är mer som Affe Åberg himself eftersom jag inte sover ännu och hittar på olika aktiviteter för att inte somna!

Hade tänkt åka och hälsa på Hasse hund idag men då det blev aquapass istället. Jag längtar efter att få snusa valp! Men nog är han helt fantastisk den lilla terrier som vi redan har! Han älskar värme och idag när vi bastade så ville han som vanligt vara med. Det var kallt för honom när vi var i stugan och han mös ner bredvid husse på renskinnet och frös så vi drog på en av ungarnas "lohkka".  Då njöt han i solen, gammelmannen!

Nu ska jag också mysa ner i soffan en stund..sedan sova sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0