Torsdagen är avklarad, snart HELG!

i detta fantastiska vårväder har jag inte varit ute utan tillbringat min dag på universitetet, på gruppbostaden och avslutat aftonen på badhuset. Nu är jag trött och tom i bollen! I morgon ska jag till skolan, hem och sedan till gruppbostaden och HEM! LATA! Ska bli så himla skönt att få vara med ungarna och mysa! Jag hoppas att det blir jättefint väder så man riktigt får vara utomhus i helgen! Iofs så ska vi på kalas på lördag, men när det handlar om barnkalas så behöver det ena inte utesluta det andra! Jag har hittat så fina kläder till jubilaren!
Nu ska jag trycka i mig lite kvällsfrukost som det heter här hos oss och sedan i duschen och sedan ZZZZZZZzzzzzzZZZZZZZ Helg, kom fort..jag LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0