Torsdagen är här!

Nu var det en ny dag och massor av nya möjligheter har genast öppnat sig.... så som kliva upp okristligt tidigt, tömma diskmaskinen och plocka i....;)
Idag måste jag väcka mina små troll så att de hinner till förskolan i tid. Idag ska de till Helex och det är ett efterlängtat inslag i verksamheten för våra busungar. Själv ska jag ta det lugnt idag och bege mig till arbetsförmedlingen på eftermiddagen. Det är en ny erfarenhet för mig. 
På kvällen blir det att aktivera träningssugna med ett aquapass. Trevligt! Nästa vecka ska jag bara köra ett pass på måndag morgon och det känns himla skönt mot de 6 som blivit av den här veckan! Att instruera och peppa kräver otroligt mycket energi av dig. Ibland känns det som att det finns deltagare som helt dränerar en på energi och man kan vara helt slut efter att bara ha tömt ut allt man har under passet. men oftast, (tack gode G) så är det personer som ger energi så man är fyllt till bredden för att orka sig på nya utmaningar. Nä, nu är det dags att börja väcka barnen...Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0