Trött mamma utan kraft...

idag är verkligen en sådan dag då allt känns som mount everest och jag vill egentligen bara sova! Ingenting får man gjort och inget orkar man ta sig för. Så är vissa dagar. Jag tror att det är välbehövligt med sådana dagar. När skulle man annars kunna smälta alla intryck och upplevelser om man alltid var på väg eller hade fullt upp. Fullt upp det har man, och det blir väl inte mindre av att man ingenting gör en dag. Men jag tror ändå att man i slutändan har igen av att ha sådana dagar. Det är kroppens sätt att säga Ta det coolt!

Nu behövs massor av vitaminer och energi. Nu gapar dock det härliga fruktfatet som jag fick av faster & kusin i present tomt och energin som krävs för att åka och handla fattas helt och hållet. Jag håller på att laga middag på en spik då det mesta fattas i skafferiet och i kylen. Det brukar lösa sig. Idag blir det varmkorv och ris med morötter och lite frysta grönsaker som man alltid har hemma. Ska göra en matplan för nästa vecka i stugan. Sedan blir det att storhandla. Hu. Jag tycker verkligen inte om att handla. Det är så himla tråkigt! Funderar allvarligt på att testa webshop på coop forum! 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0