Snart är helgen över....

och fy tusan vad roligt jag har haft hela veckoslutet! Jag har verkligen passat på att bara vara L! Välbehövligt och skönt! Det kändes i hjärtat att lämna ungarna och nu längtar jag massor efter att få hem dem. Dock är dagis ännu stängt i morgon måndag så de får stanna med mommo en natt innan jag får hem dem. Efter jobbet så åker jag bums iväg och hämtar dem! Igår var även kärleken med ut på festival och det är nog inte något som förekommit sedan vi blev föräldrar för drygt 5 år sedan...trevligt var det att få göra stan gemensamt! Hoppas på en likadan helg nästa år också!
Jag har fyllt på skrattkontot rejält i helgen och till och med shoppat kläder till mig själv på stan, inte lagat någon mat sedan onsdag och det känns toppen! Jag älskar att laga mat, men nog är det skönt när man inte alltid behöver hitta på vad man ska laga, handla laga maten och sedan diska. Jag vill inte räkna på mitt kaloriintag i helgen. Men å andra sidan, om jag nu partayar en helg om året så måste det nog ändå vara försumbart!
Till alla härliga vänner som varit här och förfestat- ett stort tack för trevligt sällskap, för era minnen som vi skrattat gott och länge till. Det är det bästa med gamla vänner, de har varit med om så mycket tillsammans, man har en aning distans till sig själv och kan skratta åt helt absurda saker. Jag säger bara U:et! Till alla härliga jag mött i tälten och på festivalområdet, det var jättekul att ses! Tur att det finns helger som LK så man får komma i kapp och veta vad som händer i folks liv nuförtiden!
Ska nu svepa en resorb, försöka sova en stund trots att värmen i vårt hus känns olidlig och sedan ska jag promenera till konst i det gröna på kronan där min kära och fantastiskt duktiga kusin visar sina tavlor....det finns en länk till hennes hemsida bland mina länkar och hinner ni inte till kronan i dag så kan ni gå och kika på hennes målningar där. Hon är helt otrolig!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej du!

Låter som att ni har haft en kanonhelg!

Jaså du så du såg det på mig... Det var ju inte illa hi hi. Jo det känns jättebra och jag längtar som en tok. Så nu gäller det att få klart i huset så vi är redo när det blir dags. Ha det så bra!

Kram Sara

2009-08-03 @ 08:42:42
URL: http://shoppaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0