Trött onsdag...

har det varit idag. Det blir alltid så efter att jag haft lite för långt mellanrum mellan mina besök på massagen. Då är det så många låsningar så när jag väl går så knakar och brakar det och dagen efter är en trött trött dag. Nu har jag gjort min trötta dag så nu kan det ju bara bli bättre! Det har ändock varit en bra dag på jobbet och som det ser ut nu så blir jag kvar där ytterligare några veckor framöver. Känns skönt, då vet jag hur världen ser ut lite längre fram också! 
Hemma har jag lagat mat och ätit med familjen..efter maten blev mina ögonlock så tunga så jag tror att jag har missat lite av bolibompa som jag såg tillsammans med midi och mini. Beslutade mig för att ringa bästa moster I för att få promenad sällskap för att få upp energin igen. Så, när bröderna bus hittat sina sängar så drog jag och gammel doggen iväg på en uppfriskande promenad med trevligt sällskap. Nu är vi hemma igen. Jag borde skriva en inhandlingslista och frakta mig till ica. Just idag är det mitt mount everest. Vill INTE! I morgon, då är det genast lättare..eller inte ;) 
Nej, jag tror nog jag trippar ner i min källare...borstar mina gaddar och plockar fram spikmattan...Lägger mig där och läser..och i morgon är en annan dag!
Kram alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0