Fika, jobba, fika...

När jag kom till kontoret idag såg det ut såhär i fikarummet:
Fatta att man är i fikahimlen! Mumma vad gott och vilket lyx! Det är verkligen världens bästa korridor att hyra kontor i...men samtidigt är det kanske bra för figuren att man måste byta kontor efter jul ;)
Tänk bara detta konstverk:
Vilka duktiga och konstnärliga personer som jobbar där! Tack för allt brudar!
Vilken tur att mamma L från Bäst ringde och ville ha promenadsällskap hem så man fick göra sig av med lite!
Till middag blev det en norrlandslåda med potatis, lök, renskav, bacon, grädde och västerbottensost..mumma! Sedan snabbt iväg till bästa moster I som fyller år idag! Grattis vännen, du vet att du är värdefull och viktig för oss! Där bjöds det på massor av gott fika och maken fick till och med med sig en doggybag med morotskaka som han avnjutit så snart bröderna bus stängt sina gluggar för aftonen.
Vilken tur att jag var tvungen att avvika från firningen för lite aqua. Det var välbehövligt med lite svett en dag som denna!
I morgon ska jag jobba hemifrån och sedan gå på julkalendern i stadsparken med mina grabbar. Kvällen tillbringas på gruppis...Syrrorna anländer för julshopping och bonuskillen kommer också! Fullt hus, fullt ös! Ha det gott alla!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hördu den där norrlandslådan lät ju ypperligt mumsig. Du får gärna skicka mig receptet :)



Hoppas du får en trevlig helg!

Kramkram

2009-12-04 @ 09:18:17
URL: http://bloggycecilia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0