Jag har världens bästa mamma!

Tack för att du finns! Tänk att mamma kliver på bussen när hon slutar jobbet idag och så kommer hon och är här till på torsdag....då behöver jag inte slita upp barnen i ottan och släpa dem till dagis innan jag ska stressa iväg till Piteå för handledning i två dagar. När mamma ringde och sa att hon kommer så kände jag en stor sten trilla från mitt bröst. Å så skönt! Känns som en lottovinst! Tänk vilken perspektivförändring man genomgår när man blir förälder!
...
Har grym träningsvärk i skuldror och rygg efter gårdagens CardioCore som blev aningens inproviserad. Det var dock roligt att vara på golvet igen! Nu är det två pass kvar i veckan och typ 4 pass totalt kvar att köra innan jul. Ska bli skönt med uppehåll! Det är så roligt att köra pass, men det tar en hel del tid. Nått pass kommer jag ha kvar till våren, men jag är tveksam att jag orkar köra så mycket som jag kört i höst och i våras. Jag tror dessutom att man behöver pausa ibland för att fylla på sina depåer själv, för att orka ge. För man ger verkligen av sig själv när man leder pass. Leder man för mycket så dräneras man på energi och då är det tungt att ta sig upp igen.
...
SNÖ! Fatta att det var vitt i morse, som på beställning! Hoppas bara nu att det stannar på marken så jag inte får hem dyngblöta barn från förskolan idag igen. De var verkligen blöta som dränkta katter igår. Nu ringde bästa maken och berättade att de ringt från dagis att mini har igenmurade ögon. De var ju så fina i morse och nu igenmurade...suck. Vilken tur att mamma kommer så vi slipper VAB! Halleluja, vad jag är glad, jag har världens bästa mamma!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad hade vi gjort utan våra mamsingar? Guld värda är dom :).

2009-12-01 @ 20:27:16
URL: http://jagochbazze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0