Måndagen är en bra dag....

...och när man tänker efter så är de flesta dagar bra dagar! Idag har det varit utbildning på jobbet. Mycket intressant må jag säga! Jag hoppas att jag lyckas sälja in lite sådant på företag så jag får prova verktygen i skarpt läge! Sedan min personliga ledarskaps utbildning. Spännande resa. Även om det känns som om jag inte alltid hinner tänka så mycket som jag önskade så känns det som jag lyckas få ur mig genomtänkt och klokt...jag kanske inte är så virrig som jag själv kan känna mig trots allt!
...
Jag håller på att läsa massor av böcker till kommande projekt. ÅÅÅ vad det finns bra litteratur och tänk att jag får läsa på arbetstid! Det känns som värsta lyxen! Mina mellandagar kommer att gå ut på att läsa, skriva, läsa, skriva. Skönt att man kan göra just de sakerna var som helst i vårt land. Jag tror att det blir tornedalen några dagar över årsskiftet. Inget spikat, men det låter som en skön idé!
...
Idag har jag sett "Flickan som lekte med elden". Vilken film! Nu vill jag se Luftslottet som sprängdes typ NU GENAST och PÅ EN GÅNG! Det är som med böckerna, man kunde som inte sluta när man läst en. Nu har jag varit lite seg, hade ju tänkt gå på bion veckan efter premiären och nu har sista filmen haft premiär och jag har inte sett den förrän idag. Men det var nog bra för mig att få se den hemma..Även om man läst böckerna så är det läbbigt...Vilken powerpingla hon är Lisbeth Salander! Tack bästa I för sällskapet!
...
I morgon blir det läsa, skriva tänka, ringa och boka in möten. Ska jobba hemifrån på morgonen så jag inte behöver stressa med barnen till dagis. I morgon är det avslutning på Maxis sportskola och vi ska på ormberget och åka bob..om nu vädret tillåter. Det blir iaf diplomutdelning och annat trevligt! Jag är så glad att Maxi varit med hela terminen och att han själv önskat att han ska få fortsätta till våren. Midi ska få gå på barngympa i Korpens regi. Funderar på detta med Knytte igen. Det var riktigt mysigt, men det var lite svårt med tiden. 7 söndagar på förmiddagen. Å då är vi ju i stugan några av dem så det blir som ingen struktur...Måste fundera mer. Tur att man inte behöver bestämma sig ännu!
...
Jag blev iallafall glad när jag insåg att Korpen kommer att köra "Afro" på Örnäset. Nära och bra!
Nä, nu läsa/jobba...sedan ZZZZZzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0