Så var vi igång igen!!

Tänk vad snabbt en helg går ändå, och nu är det redan måndagkväll och måndagen den har gått lika fort den med! Det har varit en mysig helg med bonusar...vi har varit en sväng på storheden och kikat på julklappar och till familjen L på lunch på lördag. Ungarna har åkt häst och vagn i centrum....Helgen avslutades med "Luftslottet som sprängdes" på bio med AL och moster I. Mycket bra film! Å mycket trevligt sällskap! Å varje gång man går på bio så tänker jag att fan vad kul detta är! Varför gör man det inte oftare??Jag ska nog planera in lite biobesök under våren, och om man har riktigt tur så kanske man får med sig maken någongång!
...
I morgon ska jag på AF på ett möte ang jobbcoaching. Spännande! Om ni känner någon arbetssökande som behöver en coach här i stan så kan ni tipsa om mig, jag vill mer än gärna hjälpa folk att få sitt drömjobb! Efter mötet ska jag träffa en tjej som ansökt om god man....om hon vill ha mig så har jag 4 adepter som jag hjälper. Det är riktigt roligt!
På onsdag ska jag träffa folk för att sälja in min familjehemsutbildning. Lyckas jag med det så är det verkligen en dröm som går i uppfyllelse! På torsdag är det dags att klippa håret och träffa soc för omprövning av uppdraget som kontaktfamilj till bonusarna. På fredag morgon går tåget mot Kiruna redan kl 05.41...det är okristligt tidigt. Då tänker jag sova på tåget! Det blir skönt! Sedan blir det jobb, jobb på kontoret i Kiruna...men sedan hoppas jag på trevligt sällskap av vänner och kusiner och på lördag vankas Laserzone och julmiddag med mina nya arbetskompisar! På söndag morgon kl 7.50 går tåget hem till Luleå igen. Då blir det barnkalas och fix....
...
Vilken tur jag har att världens bästa mamma och mormor kommer ner över helgen så jag kan åka iväg..och ingen är lyckligare än Maxi som får vara hemma med sina smålego hela fredagen fast både mamma och pappa jobbar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0