Ett år går så fort...

Nu är han 1 år min lilla fina perfekta gosse! Idag för ett år sedan så var han liten och röd och ny och doftade nytt! TIden bara springer iväg och vi kan bara följa och hoppas att vi hinner ta tillvara på en del av den. Det har hänt mycket under detta år. Han har lärt sig massor av saker, men även lärt mig som mamma och person massor av saker. Jag tittar på mina barn och ser så himla mycket fint. De är verkligen det bästa som hänt mig alla kategorier. De är nyfikna och glada, de vågar och vill och kan! Jag önskar att jag hade förmågan att ta emot livet som ett barn, att kunna känna att "non-stop är bättre än pengar för man kan äta dem!" Att kunna känna en lycka över små ting....sann lycka! Jag försöker att varje dag tänka vad som varit get bästa med varje dag för att alltid kunna somna med tanken på att det varit en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maria T

Hej Lisa... hittade till din blogg via FB... men en sån blogg sen. du skriver helt underbart ska du veta... jag är rädd för att jag kommer hänga här en del och "snoka" i dina texter... du är en mkt klok tjej!!! Hur gammal sa du att du var ;) Hoppas att det är den tornedalska sidan som gör dig så fin, då finns det hopp för oss andra!

Kram

2009-02-03 @ 21:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0