Nu har han kommit!

...ytterligare en otrolig liten varelse av manligt kön har anlänt till jorden! Jag har fått en liten "hjärteson" och jag är så lycklig! En av mina allra bästa vänner har blivit mamma i morse och någonstans i mig så känns det som att barnet måste vara lite mitt eftersom jag älskar ungen så oerhört, utan att ha sett honom mer än på bild! När hans syster föddes för drygt två år sedan var jag tvungen att låsa in mig på mitt kontor på jobbet och stänga telefonen. För jag bara grät av lycka! Det är som om man bara blir rikare och rikare ju fler barn man får in i sin bekantskapskrets! Jag är nog en sådan urmamma, en sådan som inte kan träffa ett barn utan att plocka in det i mitt hjärta! Å nu har mitt hjärta fått sig ytterligare en gosse! Jag är lyckligt lottad och glad och stolt! Han har kommit idag! Välkommen till världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0