Bullbak...

jag hade tänkt brassa till IKEA idag men blev så himla lat...sedan hade jag ju gärna velat ha lite sällskap på resan och det verkade som att alla var grymt upptagna idag så det fick vara. Istället har jag bakat massor med bullar så om någon är fikasugen så vet ni var det kan finnas lite gofika!
Tänkte baka lite annat också sedan men jag får se hur det blir. Jag är verkligen en sådan mat o bak person. Jag älskar att laga mat och baka. Synd bara att man måste städa och diska. Det hade varit total njutning annars!
Midi har varit så grymt trött och gnällig i flera dar. Idag har han sovit till kl 11! så nu hoppas jag att vi har en piggare kille flera dagar framöver!
Nu ska jag strax plocka sista plåten ur ugnen. Sedan matlagning....
Kram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0