packar dags..

Det är väl helt ok att åka om man skulle slippa allt packande. Det är det värsta tycker jag särskilt när det handlar om 2 vuxna, 3 barn och två hundar...och allt ska med! Det ska fiskas, köras cross, gå på fest....ätas och lekas...Tack gode gud att vi har tvättmaskin i stugan så man kan tvätta om det skulle krisa någon dag!
Bästa maken åker hem efter helgen och ska påbörja projekt bygga mycket! Äntligen! Jag och bröderna bus blir kvar i stugan några dagar och sedan åker vi till farmor och farfar där ungarna blir kvar och jag åker ner till Luleå kalaset. Jag är en usel mamma jag vet ;)..jag längtar till torsdag då jag ska få vara SJÄLV! Hela helgen ska jag bara vara L och umgås med vänner och inte behöva fokusera på någon annan! Efterlängtat, skönt, välbehövligt och nyttigt. 
Kram alla!

Kommentarer
Postat av: Anci

Vilken tur att du sedan återigen är "världens bästa mamma" för dina barn! När du fått vara bara L ett tag... :) Ska för övrigt bli mycket trevligt next weekend!

Kram!!

2009-07-24 @ 19:23:18
URL: http://ancibloggar.blogg.se/
Postat av: Din vän som saknar dig

Nå hej!



Tänkte hälsa på er...Men du jobbade! Och nu läser jag att du är uppåt landet. Kom hem! Vill umgås med er. Det var ett tag sedan tyvärr. När kan vi basta - när har du tid?

H längtar efter Maxi. Jag har förresten blivit faster på Lördag åt en grabb. Ska å kolla idag. Mysigt! Ska försöka att inte få feber... ;-)

2009-07-27 @ 07:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0