Vända tillbaka dygnet..

..är vad jag håller på med nu. Redan kl 13 så kände jag att jag sovit klart och det har varit en bra dag. Konstigt att maken har så svårt att vända på dygnet. Han slutar en hel timme tidigare på sitt jobb och måste minst sova till 13 MINST........Inte konstigt om han har svårt att vända på dygnet då..och det är ju klart, han är ju ännu i garaget och lär vara där rätt länge till...
Har varit en bra dag idag...har varit och handlat mat och sedan vart på bio med storkillarna. Tack AC för att du var med mini! Sedan fick jag surra ikapp lite med barnvakten och promenera hem till henne för en kopp the. Trevligt. Nu laddar jag för att borsta mina gaddar och gå till sängs. I morgon hoppas jag att några kommer och äter surströmming. Gott gott i gott gott!
Kram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0