Allsång o spikmatta..nu är det sommar!

Nu har allsång på skansen äntligen kommit igång! Jag skulle stort titta på denna sommarens TVhöjdpunkt och lade mig på spikmattan för att göra två saker åt gången...Vad händer, jo, jag somnar och när jag vaknade så var det bara att ta bort spikmattan och fortsätta snarka i soffan. Den där mattan får mig att slappna av helt otroligt! 
Vilket underbart väder vi har här i staden! Jag har njutit i min baden baden på eftermiddagen och ungarna har förtjust hoppat i vattenkrokodilen..eller åtminstone de två äldre, den yngsta var inte lika förtjust när han insåg att det var iskallt vatten i slangen...dagens barn! Annat var det när vi var små...;)
Nu ska jag studsa i lite kläder och sedan på min blåa fara och trampa iväg mot jobbet. Det är helt underbart med ett jobb där man kan och får vara ute när vädret tillåter!
Ha det gott vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0