Energin är äntligen på G...känns härligt!

Nu börjar energin sakta men säkert återvända till min trötta kropp. Känns skönt att inte allt känns som mount everest! Idag har jag jobbat på förmiddagen och latat mig på eftermiddagen. Det var välbehövligt. Jag tror att det är mina powernaps de senaste dagarna som gett mig massor av ny energi! Sedan tog jag med ungarna och åkte till farbror Tyko och sedan hem och fixa lite krubb! Äta och hänga tvätt och tvätta lilla plutt akvariet......sedan tvätta av mini och lägga honom i renbäddad säng....Snart ska jag göra "kvällsfrukost" till storisarna och när de är i säng ska jag passa på att se en film i soffan innan jag lägger mig för att orka upp tidigt i morgon bitti! I morgon ska jag bara jobba tre timmar. Sen ska jag åka in till stan för att få helkroppsmassage i en hel timme! Underbart och välbehövligt! Därefter ska jag gå och lämna in en hel del papper som ska till olika ställen och efter det hoppas jag på lunchsällskap innan jag ska gå och växla pengar till greklandsresan och köpa lite födelsedagspresenter till killar som fyller år inom en snar framtid!
Igår var jag upp till min vän M med ungar och hundar och det var så trevligt. Varför är jag så himla dålig på att frakta mig hemifrån och göra trevliga besök? Ska bättra mig på det! Iofs så om det är dagar som idag så är ju klockan nästan 18 innan man har ätit och diskat undan så det blir tight vissa dagar....men man kan ju också smälla ihop en sallad och ta med sig och äta gemensamt! 
Nä, nu kallar plikten! Ha det toppen där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0