Fasen vad tiden går, redan onsdagkväll....

...Idag har varit en härlig dag...upp i ottan för att börja jobba klockan 7..jobbade till 10, brassade hem och hoppade på biken. Hann in på Korpen och där hämtade jag ut min nya instruktörströja och bokade in vad jag vill gå på under conventet i augusti. Jag vill gå på många Aquapass, men även på core och afrodancepower för det var störthärligt och roligt att vara på! Vad det blir för pass får jag se sedan! Kl 10.30 lade jag mig på massagebänken hos Ann och det var riktigt skönt att få kroppen knådad i en timme! När jag mjuk och hurven begav mig därifrån så lunchdatade jag med min vän C som man träffar allt för sällan. Tack vare ansiktsboken så såg jag att vi var lediga samma dag och skickade iväg ett mess i går kväll...TREVLIGT! Mera sådant! När lunchen bestående av kycklingsallad och soppa var uppäten gjorde vi stan! Jag passade på att handla lite vin till dagispersonalen, presenter till 5 åringen som vi ska på kalas hos på lördag, växla pengar till resan och avnjuta en mjukglass! Sedan hem och hämta barn på dagis och därefter fixa tacos till moster I som jag inviterat på dinering. Du var så himla fin i håret efter ditt frissa besök vännen! Nu ska jag strax göra natt för mina skatter och därefter kommer min vän M från Bäst och vi ska göra färdigt vår sista skoluppgift. Hundarna dampar här inne och jag känner att hela huset skulle behöva åka igenom en tvätt....hu..sådant är livet med hundar och ungar..jag förstår att han alf robertson tyckte att livet blev lite bättre med hemgjort äppelvin.....(Visst är det så den sången går???)
I morgon blir det arbete 7.30-15.30 och så ska jag hämta hem Lejonungarna så de får komma och äta makaroner o korv med oss. De frågar alltid om de får följa med mig hem från dagis och i morgon ska de faktiskt få det!
Kram på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0