Onsdag...snart är det helg!

Nu skriker hela kroppen efter helg....men efter en liten femma på soffan så känns det inte omöjligt att orka två korta jobbpass och vårruset i morgon. Sedan är det bara ett minipass på fredag och sedan ledig till söndag kl 11.30. Längtar till stugan, lugnet och att bara vara familjen. Det ska bli så himla skönt att bara vara en dag! Det är något särskilt i luften där som fyller en med energi och ork och efter 12 intensiva dagar med jobb...icke att förglömma att plussa på en en vecka intensivt jobbande med två barnkalas och hela syskonskaran på besök på dagarna där emellan...när jag ser på det nu förstår jag varför jag kände mig grinfärdig i går efter att jag varit på kurs! Ni som läser fattar hur vimsig man kan bli. Jag är så glad att jag inte jobbar heltid på något ställe just nu, eftersom jag är så hiskeligt dålig på att säga nej..även om jag blivit SÅ mycket bättre! Fatta hur usel jag har varit! Nästa vecka ska jag jobba pluttelite och sedan grekland! När jag kommer hem ska jag jobba ca 75% och sedan heltid en vecka innan jag är ledig i 4 veckor! Halleluja! Det skönaste av allt är ju trots allt att det är dagtid. Vardagar..
Jag känner att mitt liv återvänder när jag har möjlighet att vara lite social emellanåt! Jag tycker att vi bokar in en vinkväll brudar! Kan behövas lite skålar för alla naturliga F! Men det är klart, eftersom många har det tufft just nu med omstruktureringar och annat så kanske deras U inte klarar något mer! Men en till operation va f¨n! Måste skratta lite för mig själv åt saker som de som inte varit med förstår. Jag recyklar i mitt minne och blir genast glad! Tänk vad lite som krävs egentligen! 
Nä, nu borsta gaddarna och sedan i säng....hade det varit på den gamla goda tiden hade man kunnat säga att fostret inte har en farfar ännu, men nu är man så trött så fostret är för fasiken pensionär vid detta laget! Kram alla fina vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0