Sommar och sol!

Det kanske var så att vi fick med oss solen på släptåg från ett hett Kreta! Härligt om så vore! Det har varit en trevlig vecka på Kreta, TACK alla mammor och barn som var med! Vi har ätit gott, solat hett, badat vått och skrattat massor! Nu är det skönt att vara hemma i vardagen igen, men vad vore livet utan sådana avbrott där man får stanna tiden en stund och bara vara och reflektera..och fylla på med energi! Nu är jag tillbaka på jobbet och hemma med ungarna......De är fantastiska och fina!
Jag har hunnit läsa flera bra böcker. Tack moster I och Ma på bäst för lånet av böckerna! 
Jag har blivit mycket klokare och hunnit fundera mycket på livet och att försöka leva i nuet mer. Jag behöver verkligen det som behöver en planering och veta hur livet ska se ut hela tiden. Snart semester och då tänker jag åka till tornedalen och "blöta en krok". Det ger att "gå å fiska" en kravlös synonym. Längtar till det, men njuter av nuet! Har till och med köpt mig en spikmatta!
Kram alla!


Kommentarer
Postat av: Emma Aludden

Hej tjejen! Vi fick spikmattor i sommarpresent från jobbet. JESUS, vad ont det gör. Men jag ger inte upp och ska fortsätta plåga mig till dess att den den sköna känslan som alla pratar om infinner sig. Du får hålla mig uppdaterad om hur det går för dig med mattan :)

2009-06-23 @ 21:24:18
URL: http://blogg.aludden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0