Vårrusket...

..tycker jag att vårruset i Luleå skulle kunna heta. Det är alltid så himla kallt då det går av stapeln..men trevligt är det i allafall! Nu känns det bra. Har bytt skift i morgon så jag jobbar på dc mellan 8.14 istället för mellan 7-11 på gruppis. Det gör det betydligt skönare för barnen då de slipper kliva upp och gå till dagis före f-n. Det är ju faktiskt ungarna som är det viktigaste för mig så det kändes toppen att de behövde mig på dc i morgon och att Gulliga G kunde ta mitt pass på gruppis. Sedan ÄNTLIGEN till stugan. Längtar massor och mer! Det ska bli så himla skönt att vara där även om det blir en kort helg. 
Nä, nu duscha sedan sova! I morgon NJUTA av livet!
Kram alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ja jag håller med. Men det var faktiskt inte fullt så hemskt som jag föreställt mig. Såg mig själv kämpa i motvind och snarare ta mig bakåt än framåt.. Det var väldigt kul i alla fall..



Jag heter förresten Linda J numera.. ;-)

2009-06-07 @ 21:20:49
URL: http://linuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0