Äntligen fredag!

I dag ska jag jobba och det ska bli skönt att komma ut ur huset och träffa andra vuxna människor än min bättre hälft! Det är rätt tufft hemma nu när vi har en som bara väntar på att börja om någon annanstans och jag känner att det sliter otroligt på mig. I kombination med förkylningen så känner jag att jag bara vill dra täcket över huvudet tills det är klart, men det funkar ju inte så när man är vuxen. Det är så jobbigt att se att han far så illa av att vänta. 
I eftermiddag kommer bonusarna och vi ska mysa i soffan och se lets dance och så ska det låta. Jag är egentligen rätt anti TV i sovrummet men när man är så här down skulle det vara skönt, även om jag inte vet när jag skulle få tillfälle att titta på den....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0