Fredagen är här!

Det känns som att det är måndag, sedan fredag direkt, jag kan inte förstå var dagarna tar vägen?? Det kan vara monstret i tvättmaskinen som äter upp alla strumpor så där bara finns en kvar av varje som även äter upp dagarna mellan måndag och fredag. Iofs så kan mitt kropp berätta för mig att det varit dagar där emellan då min Core från i onsdags ännu sätter sina spår när jag skrattar ;)!
Jag ska strax bege mig till arbetet där det blir till att steka våfflor till fredagsfika. Det ska bli mumsigt! Efter jobbet ska jag hoppa på min blå gamla springare och trampa in till stan där jag ska införskaffa en doppresent till min lilla guldklimp som döps i morgon. Jag har tänkt att köpa en docka från Rubens barn.
docksöt!
De är ju så himla underbara! Alla tre grabbar här hemma har var sin och de sover med dem och leker mycket med dem. Dessa dockor har särskilda platser våra liv och jag hoppas att den docka vi nu ämnar ge till dopbarnet kommer att bli lika viktig för honom som den är för våra barn! PÅ bilden ovan så kan ni se spår efter att "Ruben" fått smaka lite glass...han har fått vara med om mycket våran Ruben, men älskad är han och det tror jag ingen som sett honom med vår Maxi har missat. Senast i förrgår satt han och sov i soffan med kinden på Rubens huvud och armen runt honom! Dockorna finns att köpa på Hafva, besök gärna deras webshop, länken finns bland mina länkar!
Nä, nu dags att sminka sig lite och sedan upp på cykeln! Ha en bra dag där ute! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0