Rent hus...

..är det någon som har sett programmet? När jag ser det så tänker jag alltid-Ni borde komma hem till oss ett tag för här ser ut som F-N. När man är minst 5 personer i ett litet hus så hinner det hända grejer. Hallen känns som om man alltid står och rensar järnet och plockar upp och sorterar vantar, mössor, fleecejackor..Eller vad säger ni om tvättstugan????

Eller varför kan ingen komma och fixa alla skåpar som man har i köket??

Av någon outgrundlig anledning så känns det som att det alltid ser ut så hos oss. Som om saker bara trillar ner från skyn och sedan är det "ingen" som fångar upp det hela. Man har som så bråttom med att hinna med allt annat hela tiden. Idag hade jag en del dötid mellan två pass som jag har kört och då kan det bli som med Triss, plötsligt händer det...
Ta daaaa


Så nu är det bara resten av alla kvarglömda hörn som "ingen" tagit hand om..men det är ju i allafall två mindre saker to do på min långa lista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0