så var det torsdag igen...

tiden bara rusar och ilar..tur att solen kommer fram så man får lite glitter i vardagen! Om en vecka så flyttar vår bonus. Det kommer bli tomt och tyst  men välbehövligt att vara bara familjen ett tag. Det har varit intensiva fyra månader och en kille som kommer att ha en plats i våra hjärtan för alltid. Nu laddar jag för att få göra om hemma. Rummet som varit storkillens ska bli vår storkilles rum och där behövs fixas för legobygge och lillebrors säkra. Men det ska bli jättekul! Varför är det så himla kul att fixa i barnrum egentligen? Nåväl.
I morgon ska jag jobba och så tre dagar nästa vecka. Kul! Jag hade fått jobba idag också men då hade vi ju bokat in reportern som har varit och gjort ett reportage om barn och mat och filmat oss när vi käkat mellanmål. Lilleman har ätit på dagis för första gången idag och det har gått bra. I morgon ska han också vara där och äta och så. Hoppas att det fortsätter att gå bra, man ska aldrig bli för säker för då kommer bakslaget.
Jag börjar känna mig lite piggare, men näsan rinner ännu som ett såll....I kväll ska jag i allafall köra pass och det ska bli skönt att komma ut ur huset lite och träffa lite vuxna!
Nä, nu kallar plikten till spisen..ska fixa lite soppa!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0