5 år...fasen vad tiden går!

Den här bilden togs den 24 maj 2004. Jag hade precis varit och "vårrusat" På morgonen dagen efter så gick vattnet och en intensiv längtan efter den fina som fanns där inne i magen började bli grymt påtaglig. Det vi inte visste om ingen fattade var att han inte kunde komma ut själv. Så nån dag senare, den 27 maj närmare bestämt så plockade de ut världens finaste bebis ur en mamma som var slut, febrig och däckad efter flera dagar utan sömn och vila. Ingen av oss mådde särdeles gott först, men efter lite medicin och vila så var vi redo! Världens finaste E tillbringade sina 4 första timmar i livet med sin pappa.

När han äntligen fick komma upp till mig så fanns det inget slut på hur mycket jag älskar honom...Han är det finaste som finns. En skatt så fin som inget annat! Det var jobbiga första dagar då läkarna inte visste varför han hade en infektion och han fick medicin genom en slang i huvudet. På morsdag fick vi åka hem till Sst på permis och åka tillbaka för medicin på morgonen och på kvällen...men på söndag kväll så fick vi i allafall veta att medicinen hjälpte och så kändes det toppen. 
Tiden har rusat. Han har blivit större och klokare. Han har lärt sig massor, och han har lärt mig massor! Jag är så glad och stolt och tacksam över att jag får vara hans mamma. Att han är en gåva som jag förunnats! I morgon fyller han 5 år. Han ringer till mormor och ber henne komma och vara med bröderna så att han kan få åka till crossbanan även om mamma jobbar hela helgen. Han vill ta ansvar för hundvalpen, lär lillebror att simma under vattnet..har tjejskräck...Han är helt fantastisk. Jag är ödmjuk inför tanken att jag ska få följa denna kille på hans väg i livet. Kommer de kommande 5 åren gå i detta tempo så är det snart jag får skriva ett inlägg om killen som fyller 10..och vad han gör då! jag njuter av att vara mamma till mina tre killar. Jag är lycklig över att ha fått dessa gåvor och tacksam över varenda dag jag får med dem! Grattis min älskade Inni, min förstfödde!

Kommentarer
Postat av: Anci

Jaaa, tiden går fort! Och den där älskade ungen är ju nästan som min förstfödde oxå! :) Jag blev ju "moster" för första gången då! Han har sannerligen en stor plats i mitt hjärta och det känns helt fantastiskt att få vara en del i hans liv och få följa honom på livets stigar... Pussa honom från moster imorgon!

Stora kramar!!!

2009-05-26 @ 22:39:51
URL: http://ancibloggar.blogg.se/
Postat av: Anci

Jaaa, tiden går fort! Och den där älskade ungen är ju nästan som min förstfödde oxå! :) Jag blev ju "moster" för första gången då! Han har sannerligen en stor plats i mitt hjärta och det känns helt fantastiskt att få vara en del i hans liv och få följa honom på livets stigar... Pussa honom från moster imorgon!

Stora kramar!!!

2009-05-26 @ 22:41:25
URL: http://ancibloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0