nedräkning till resan pågår...

..kan nog säga att jag börjar vara grymt sugen på att åka bort till lite varmare breddgrader än Luleå! Känns som en evighet till söndag och man önskar att man hade sådan karaktär som när man var liten att man kunde gå och lägga sig tidigt för då skulle det snabbare bli den dagen man väntade och längtade till. Nu hoppas man alltid på att komma i säng och så skiter det sig för att man fastnar framför datorn eller TV:n, med något pluggande eller med något praktiskt som bara måste fixas hemma. Nåväl, nu är det bara ett skift kvar att jobba vad jag vet om. Ska försöka ringa till cheferna i morgon och kolla om jag ska vara där något mer eller om det är färdigt för min del. Det är ett helt OK place att vara på, det enda tråkiga är väl att det ligger på fel sida av stan så man måste pendla med bil och det är inget som jag gillar att göra.
Något som är typiskt när jag planerar att göra något är att mini passar på att bli dunderförkyld. Jag hoppas verkligen att han frisknar till innan han ska vara med mormor och farmor nästa vecka så att han verkligen kan ha kul med full uppmärksamhet!
I morgon ska jag plugga lite till och sedan jobba kväll igen....sedan hem och förbereda inför lördagens pass, sedan köra pass och sedan ladda för resan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0