Ny vecka och massor att göra!

..denna vecka går i arbetets tecken..men då man inte riktigt vet hur ens liv kommer att se ut när det gäller arbete i sommar så är det ändå bäst att passa på att jobba när tillfälle ges!
Måndag: 15.30-20.30 på gruppis
Tisdag: Skola 8-16 och jobb under tiden på universitetet
Onsdag: Jobb på DC 9-14
Torsdag: Jobb 7-17 i gymnasiebyn
Fredag: Jobb 7-14 i gymnasiebyn 14.30-22.15 på gruppis
Lördag: Jobb 12.15-22.15 på gruppis
Söndag: Jobb 10-21.15 på gruppis
Det var den veckan... på söndag tänker jag SOVA när jag kommer hem. Direkt bara, PLUMS i säng! Veckan efter fortsätter i liknande tempo fast med en eller annan ledig dag. Det behövs det ibland. Längtar tills nya jobbet ska börja så man vet hur ens liv ska se ut! Men det är ju klart, om någon vecka får jag ju åka till Kreta och slappa så jag ska väl inte klaga. Det ska bli skönt, och jag är ju en person som älskar att arbeta och göra rätt för mig i samhället så att jobba är inte så tokigt om man ser andra alternativ, att vara hemma och strula med a-kassa.....
Har lovat att knalla över till min kära vän A någon kväll för att rensa i hennes gömmor. Jag är bra på att sortera bort saker till välgörenhet och skapa plats för de saker man faktiskt äger och har och tycker om och vill ha! Ska rensa lite till här hemma också. Det är som att allt fylls på så himla snabbt. Vem fan är det som shoppar egentligen???? ;)
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0