sommaren kommer med en storm.....

..stormat har det verkligen gjort i natt och i morse....När jag skulle cykla in till jobbet trodde jag allvarligt att jag skulle flyga till väders som en j-la påskkärring men det klarade jag mig ifrån! Vilken syn det hade varit! Jag hade dock ingen kaffepanna, bara en termos..men jag hade några biscotti och en termos med mjölk i oxå!
Jag har varit i gymnasiebiblioteket och varit röstmottagare hela dagen. Det är riktigt roligt att göra sådant! Man lär känna nya personer och får höra om saker som dessa varit med om, hobbyn och resor...det är intressant! Att det är på ett bibliotek är också mycket bra eftersom man då har möjlighet att smyga runt och kika på böcker som säkerligen är spännande att läsa. Jag är ju boklös för tillfället eftersom jag redan läst Stefan Einhorns medmänniskor som jag köpte i lördags. 
När jag kom hem var jag så trött så trött och somnade i soffan i en dryg timme. Sedan var det bara att göra kväll för killarna och för att inte somna igen drog jag på en liten löprunda...benen var tunga men jag härdade ut! Jag ska tvinga ut mig själv i morgon igen. Nu måste jag skärpa mig, jag kan inte bara äta och sitta på rumpan hela dagarna nu när jag inte kör några pass. 
I morgon jobbar jag från 7.30 till kl 22.15. Det är ingen ide att stressa upp sig utan det är bara att andas och ta timme för timme. Det går snabbt när man väl är där. Sedan är det ju inte så himla många pass kvar innan det är grekland som gäller i en vecka! Längtar!
Kram

Kommentarer
Postat av: Erika - Att övervinna min Fetma!

Tack för ditt tips om träningen! :) Det ska jag absolut göra. Morgonpromenader är så sköna ju! :)

2009-05-29 @ 10:00:09
URL: http://mrserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0