Onsdag i mörkret, tack värmeljus för mys!

Massor av ljus är nog det som räddar oss i detta mörker...Jag längtar längtar efter snö nu..snö och några grader minus skulle sitta fiiint! Jag tänkte på det när jag promenerade genom stadsparken och de hade riggat upp inför julkalenderteatern...förra året var det lika vedervärdigt. Vi satt i regnet och tittade på teatern...det var grymt kallt och blött och grisigt och tomtarna släpade kälkar på gräsmattan....hm...LÅT DET SNÖA!
Nu längtar jag tills maken kommer hem från jobbet så jag får gå ut och promma med doggarna. Det är så mycket funderingar från nya jobbet som snurrar i min glob. Dessutom är hundarna grymt rastlösa och sugna på att komma ut och springa lite.
Snart dags för brudhelg i storforsen. Jag längtar längtar..ska bli så skönt och kul. Det är länge sen man har fått vara tillsammans och surra och bara vara med brudarna. Välbehövligt!

Kommentarer
Postat av: Anci

Men nu tror jag tiden har gått fort... För det var nog för två år sen det var dåligt med snö... Förra året vill jag minnas att när vi var där med jobbet var det snö å alla frös för att det var kallt! :) Kanske är det jag som minns fel??

2009-11-19 @ 21:00:28
URL: http://ancibloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0