Vart tog veckan vägen?

En stilla undran så här på torsdagseftermiddagen...tänk att i morgon är det fredag och jag har många saker som jag kan jobba med, ska jobba med och vill jobba med! Tänk att det kan vara så roligt att börja på ett nytt jobb! Det är med skräckblandad förtjusning man kastar sig in i detta. Kommer man fixa det, kommer man lyckas med det som ska göras???Spännande!! Igår var jag ute på fältet för första gången denna vecka. Det var grymt pirrigt innan jag kom iväg, men väl ute så gick det hur bra som helst! Jag vet att  jag är bra på det jag gör. Men när jag inte riktigt har det utgångsläget som jag själv önskar så är det lite knivigare. Men, det är bara att öva sig i att vara modig. Och på något märkligt sätt så gör man allt som man ska när man väl är igång..som om det sitter i ryggraden!
Min familj beger sig norrut mot farmor och farfar i helgen. Själv blir jag kvar och jobbar 20 timmar till denna vecka, fast på gruppis. Det är trevligt att vara där ute och lite kontrast till den intensitet som man känner med nya jobbet och hemma. Ska bli lite trevligt att ha huset för mig själv på lördag kväll..och så sovmorgon på söndag, icke att förringa! Något bör jag väl hinna genomföra i huset också, eller varför inte göra något grymt underskattat UMGÅS MED VÄNNER! Så någon som vill ha besök i helgen på kvällen förstås???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0