Snart helg, så underbart med sömn!

..å vad jag vill sova länge och snart snart ska jag få det! I morgon ska jag upp med tuppen och jobba mycket och länge..men på lördag då ska jag sova! Å jag ska sova ända till kl 9! Vad jag längtar! Det är märkligt hur hela livet kan kretsa kring sömn när man har ett gäng små härliga barn i sitt hus. Det går som i vågor. Nu är vi i en inte tusan ska vi sova i onödan fas....jag vet att när pappa ska kliva upp med dem så kan de sova länge...gott och länge...när mamma ska kliva upp så ska de genast vakna före fan...men det tar jag som en komplimang. De vill vara med mamma!
Jag har som vanligt varit och kört ett aquapower pass på Hertsön. Nu känner jag mig trött och slut..och jag var rätt trött och slut innan. Men det är som att man får massor med energi bara av att se alla träningssugna i bassängen. Jag är så glad över mitt vattengäng! De är mitt andningshål och min energipump. Visst längtar jag tills jag kan träna själv...men det kommer..jag ska börja träna snart snart!
...
Bror och svägerska kommer på fika på lördag. KUL! Det är så länge sedan vi sågs..Längtar! Jag har verkligen världens bästa brorsa och svägerska! Jag skulle inte vara hel om inte brorsan fanns.
...
Nä, nu ska jag gå och läsa den där hemska boken "Tills skulderbladen blir vingar"...fy fasiken vad hemsk bok. Jag har haft mardrömmar hela natten.....men jag kan inte sluta läsa...Man undrar om man kanske är lite knäpp..jag kan ju läsa om fina gulliga saker istället...

Kommentarer
Postat av: milla

vem har skrivit den? kanske måste läsa...

Hälsa brorsan!

O hoppas du får sova snart! Jag brukar sätta öronproppar när jag har MIN sovmorgon. Funkar jättebra!

2009-10-15 @ 22:33:27
URL: http://millasplejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0