Varför är klockan alltid hundra när det känns som att man precis kommit igång?

Jag undrar varför? Varför kan man inte komma igång tidigt så man kan sätta sig ner och ta det lugnt en stund innan man lägger sig i vettig tid? Jag lär mig aldrig!
...
Det har varit en bra dag! Morgonkaffe på Bäst där jag hunnit säga hej till Lejonmommo och majorskan. KUL! Sedan hem och steka lite dinkelplättar, ungarna blev så himla sugna när de var det som vankades till lunch på Bäst. Gott var det även på Sst!
...
Sedan har hela högen varit hos moster P här i grannskapet och firat Halloween. Å det är alltid lika roligt både för barn och mamma. Moster ger verkligen järnet och jag är så glad att jag har min moster så nära! Så himla nära till barnet i dig har di moster. Det är en egenskap som är få förunnat och jag hoppas att jag också kommer att ha det, även när jag passerat 50! Tack för god mat och underbart BUS!
...
Själv är ibland bästa dräng och det är som att jag får så mycket mer gjort när maken inte är hemma. Idag t ex har jag monterat ner hyllor, flyttat på sängar och tömt tvättstugan....Undra om det beror på att han inte är hemma eller att min onda axel som har plågat mig hela hösten fick en spruta med bedövning och kortison igår. Igår kväll gjorde det riktigt ont, men idag så känns den nästan som ny! Hoppas hoppas att det funkar med sprutan. Annars blir det röntgen och ev operation. Men det känns overkill. Inte kan det vara så illa....spruta är bra...:)
Kramar på er alla i höstmörkret! Tänd ljus för de som inte längre finns här hos oss i fysisk form. Det har jag gjort...många ljus blir det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0