Lite bilder från förra veckans rensningar..

Midi och Minis rum....
O så kom unghunden med på en bild också..min älg!
Extrasängen måste ju också ha sin plats!
Liksom täckena och kuddarna från extrasängen..och medaljerna från när ungarna tävlat!
När det var nyrensat så var allt i backarna.....sedan KAOS!
Maxis rum!
Även ungarna och gammelvovven kom med i bilden!
Fixade en Star wars tavla till fantasten...IKEA-ram och bilder från en tidning kan göra under!
Å så en bild från dagens rensning...
Den av mitt hår...fasen vad bra det känns och vad lätt huvud jag har!
Kram!

Kommentarer
Postat av: milla

Vad fint det blev i barnens rum. Och varför ser unghundslabbar så älgaktiga ut, har massor med bilder från Prins ungdom där han ser ut precis som Hälge?!

Dessutom gillar jag ditt hår, men det visste du nog redan, bla pga mitt eget frisyrval. Det är så skönt med kort, går snabbt att duscha, fixa och man behöver inte svettas mer än nödvändigt.

Krya på dig!

2009-09-15 @ 08:46:59
URL: http://millasplejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0