Min fina tavla!

Jag är som ett barn på julafton...min älskade kusin och vän har målat en tavla till mig! Jag är rörd och stolt och glad! Den är så mycket L....tack för att du tolkade min tanke och gjorde den synlig för alla! Du är bäst! Jag vet att du inte vill att jag ska lägga ut bilden för att du inte tycker att det är en bra bild..men jag är så himla glad och nöjd så jag gör som jag vill!!!Ni som tycker att den ser konstig ut får komma och titta på den hemma hos mig om en vecka eller så, när den har torkat färdigt. Jag vill att den ska torka fort!

Tavlan är ganska stor..om ni blir nyfikna eller sugna på att låta henne måla en tanke som snurrar i huvudet på er så besök hennes hemsida för mer info och priser. En del tycker att det är dyrt. Jag tycker att det är värt några hundralappar för att få en tavla som är målad för mig och att det bara är jag som har en sådan tavla!


Kommentarer
Postat av: Veronica.

En fantastisk vacker tavla!

2009-09-23 @ 20:45:33
URL: http://jagochbazze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0