Nu är jag arg, besviken och ledsen....

...när vi kom till stugan idag för att förbereda hösten hade tjuvar varit där och tömt huset. Fy vad hemskt det är...fy vad kränkt man känner sig. Det var inget av värde där egentligen men de har verkligen stulit allt möjligt. Å bara det att de rotat i våra saker gör en illamående. Till och med våra kaffemuggar med namn på hade de stulit. Jag menar, vem vill ha muggar med våra namn på? Det är inte så att det är särskilt många barn som heter som vår midi och mini.....SJUKT måste jag säga. Jag ville bara lägga mig ner på gräsmattan och kräkas. Nu längtar jag bara hem. Sedan måste jag åka upp och gå igenom allt ordentligt och skriva ner varenda pinal som är väck. Men man kommer inte riktigt ihåg allt heller när man kommer till stugan och sedan är allt borta. Ett stort keramiktroll som min mamma gjort var borta, vem faan vill ha ett sådant egentligen..och en lampa som mamma också gjort var väck. Men det där jävla trollet?? Lampor från slutet av nittiotalet tog de också. Vem vill ha sådana? Nåväl...det är bara att andas och ringa polisen och försäkringsbolaget. FY....

Kommentarer
Postat av: milla

Vem sjutton har hittat dit???? Och hur lågt kan man sjunka egentligen? Så fruktansvärt tråkigt för er. Kram!

2009-09-05 @ 22:29:22
URL: http://millasplejs.blogg.se/
Postat av: Maria T

uslingar.. jag blir så arg på dom som gör sådant.... Fy och blä! Hoppas ni kan få någonting tillbaka på nåt sätt... JAg drar dom i örat i tanken!!! Kramar i massor

2009-09-07 @ 20:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0