Vattendags!

Ikväll är det premiär för min aqua på hertsön igen. Härligt! Hoppas att det är många träningssugna i bassängen och att de är taggade till max för att ge järnet! I morse var jag dock själv låg igen och hade en oerhörd smärta i rygg och nacke och käkar...Vad jag behöver massage i massor och träning i en enorm dos...fasen vad byxorna blivit trånga under sommaren när man mest lallat runt i sköna mjuka kjolar!
Nåväl...ska väga in mig idag på badhuset och sedan ta en vikt i december när jag kör sista passet för terminen..jag hoppas att den senare är 5 kg mindre än dagens matchvikt för det är väl ungefär det jag samlat på mig under sommaren.
Annars har jag njutit av det fina vädret och tagit en promenad med hundarna i solskenet i skogen. Härligt! Det är verkligen mindfullness! Vad det ska bli skönt att åka upp till tornedalen och njuta i helgen..bara skog och familjen..och mest troligt utebastu och sovmorgon hos svärisarna! Välbehövligt och najs!
För att orka genom de mörka månaderna som vi har framför oss så har jag varit och bokat en resa till turkiet. Igår betalade jag in handpenningen så nu har jag ett mål att drömma om när vardagen känns olidlig! Vi åker kristihimmelfärdsveckan. Ska bli hur skönt som helst! Svärisarna följer med och får bo med ungarna! Det är lyx! Att få sova, slippa fixa käk och sedan bara kunna mysa med ungarna på dagarna! Nu kanske jag inte kan släppa dem hela veckan, men bara någon natt är ju en bonus!
Nej, dags att ta hand om vardagen!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Tack för länkningen! Tror att jag kommit underfund med vem du är, men vet inte riktigt hur mycket jag vågar skriva det eftersom det verkar som om du vill vara anonym. Men jag gissar på att du har anknytning till "min by" och hoppas på att det stämmer! :)

2009-09-03 @ 17:09:36
URL: http://queenofspadina.blogspot.com/
Postat av: Ewa

Jag håller helt och hållet med. Ska snoka lite mer inne hos dig nu! ;)

2009-09-04 @ 07:27:50
URL: http://queenofspadina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0