ibland blir det inte som man tänkt sig....

...men det kan bli rätt bra ändå...

Helgen skulle ha tillbringats i Umeå med en massa underbara Korpeninstruktörer och massor av träningsvärk. Istället blev det att försöka förmå bonustjejen att förstå vilka konsekvenser ens handlingar kan få....

Jag hade hellre valt det första. Men nu blev det inte så. Det fanns ingen kraft kvar att använda efter allt galet som passerat vårt liv. Men inget ont som inte har något gott med sig. Maken har hunnit lasta massor av skrot som ska bort innan vintern och jag har hunnit rensa lite. Bonus och fina kompisen har bakat gofika och lagat go mat till oss allesamman. Jag har hunnit vara på Toy story 3 med maxi, midi och bonusgrabben....

Två supergulliga killar var här igår och såg på film med bonus och hennes kompis...det finns ändå hopp om "dagens ungdom"! *hi hi*

Nu ska jag gå ner och röja en stund till. Ta den packade träningsväskan och använda den i morgon eftermiddag på gymmet i stan...det blir nog bra!

Kram alla fina..och tack alla ni som låter mig andas och tömma ut all frustration som ibland kväver mig...Ni är värdefulla och oumbärliga för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0