mitt i veckan...

...å i morgon börjar min maxi på fritids..på måndag är första "riktiga" dagen i förskoleklass. Då är det pappa som får gå med honom eftersom jag ska till Kalix och jobba hela måndagen. Skönt att vara igång på riktigt igen!
Den här veckan har jag varit lite i min egen lilla värld och känner att jag inte riktigt har koll på läget. Men det ger sig nog. Igår var en sådan dag då alla möten blev avbokade och där satt jag som en fågelholk och fattade noll. Vilken tur att fina L också hade ställt in saker så vi kunde träffas och förbereda lite inför höstens föreläsning i grannlänet. Ser fram emot det!
...
Vardagen börjar komma ikapp efter sommaren och det känns både skönt och trist samtidigt. Välbehövligt är det i vilket fall. Bara man skulle komma i säng i tid. Jag ska sätta mig ner och göra en ordentlig plan över livet den närmaste tiden så man får någon ordning på tillvaron! Det behövs efter det halvt organiserade kaoset som varit de senaste veckorna. Men Kaos bor granne med gud..så jag är nästan i paradiset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0