Day 11 – Your siblings

Syskon är verkligen en gåva. En bonus och en trygghet i livet. Åtminstone är det så jag ser på det och jag har förunnats 3 syskon.
...
Min storebror T. En av mina bästa vänner. Han har varit med om allt med mig! En relationsbyggare av rang, med ett hjärta av guld! Brorsan är den som ringer till sina vänner bara för att höra hur de har det. Han är generös och varm. Man blir glad av att vara i hans närhet! En bohem som inte värderar dyra prylar....Jag önskar så att du finner det du letar efter. Det finns nog närmare än du tror!
...
Min lillasyster R. Modig som få. Klok som en uggla. Helt underbar är du! Jag är så stolt över dig. Både för att du är duktig, men mest av allt för att du är du. Vare sig mer eller mindre. Och absolut inget du inte vill, bara för att det är det som är mallen. Grym är du!
..
Min lillasyster M. Vet vad hon vill. Går sin egen väg! Klok är du! Jag tror att du kommer ta dig långt här i världen. Du har en kompass i hjärtat som får dig att välja rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0