Day 15 – Your dreams

..i ett brev som jag fick från min mamma när jag var typ 15 står det...
"Du har så många drömmar, men du är den dröm jag har....."
Det kändes i hjärtat när jag läste det, även om jag först kunnat förstå hur stort det är när jag själv blivit mamma.
Att mina barn växer upp till trygga och kloka personer är givetvis en dröm som jag har..men jag har även drömmar för andra saker i mitt liv!
...
Jag drömmer också om att åka till island och rida islandshäst och uppleva landet från hästryggen..
...
Jag drömmer om att lära mig åka utförs och åka skidor i härliga backar.
...
Jag drömmer om att få bli gammal tillsammans med finaste maken!
..
Jag drömmer om att bli farmor!
...
Jag drömmer om sol och sommar, om pimpling på vårisen och promenader i höstskrud...Jag drömmer om skidfärder på isen med hundarna...Jag drömmer om dagar i stugan med ungarna....
....
En dröm som jag haft så länge jag kan minnas är att jag en dag ska ha ett eget företag. Då ska jag ha ett stort hus, typ en norrbottensgård med bagarstuga och stall. Det ska vara en stor tomt och nära vatten. I det huset ska jag ta emot barn och familjer som behöver en landningsbana i livet!
..
Dream on, dream on, dream on......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0