OS...

...vad spännande det kan vara och hur viktigt det är med arrangemang som detta som enar hela nationen! Extra stolt blir man ju när Charlotte Kalla från hemkommunen står för det första guldet och att det är en kille från Storuman som plockar nästa. Härligt!
...
Annars är det min intensiva vecka då maken jobbar em och man får dra hela lasset hemma själv. Vad jag är glad att jag inte är ensamstående mamma för de är HJÄLTAR. Å så är jag hiskeligt glad över att man har världens bästa grannar som tar med barn på träning eller hänger här hemma en stund så jag tar mig ut med hundarna utan alla barnen i släptåg. Tusen tack för att ni finns! Jag är en lyckligt lottad människa, och tackar min lyckliga stjärna för det!
...
Idag har jag varit och sagt adjö till min "farbror T" som jag varit god man för i drygt fyra år. Han har befordrats till evigheten och jag vet att han har det bra där han är. Hoppas att han åter är med sina bröder och med sina vänner. Det har varit en ynnest att få följa honom den sista biten i livet. Han har lärt mig mycket, och lett mitt liv på stigar som jag nog inte annars hade trampat på. Tack T, vart du än är!
...
Energin tryter. Jag vet inte var jag ska hitta den. Hoppas på en bra fredag som sedan generarar massor med lycka och energi. Jag håller mina tummar för det! Det är så mycket spännande just nu som är på gång och det kan ju inte vara så att allt går mig förbi.
...
I helgen kommer bonusarna, det blir barnkalas för grabbarna på lördag och förhoppningsvis skridskor på söndag. Kanske kanske hinner jag träffa fina E och få sällskap när vi åker i orren i stadsparken. Det beror på vädrets makter och jag håller tummarna för en lika fin helg som den som passerat.
...
Kram alla fina och kloka!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Angående go´fikat så finns det icket i mitt hem :) Bakar allt sånt på jobbet eftersom min karaktär inte den bästa när det kommer till delikata chokladiga bakverk. Men vi skulle kunna boka in en date så kan jag baka för din skull :)



Kram kram

2010-02-17 @ 21:34:49
URL: http://bloggycecilia.blogspot.com/
Postat av: Cecilia

Hej! Angående go´fikat så finns det icket i mitt hem :) Bakar allt sånt på jobbet eftersom min karaktär inte den bästa när det kommer till delikata chokladiga bakverk. Men vi skulle kunna boka in en date så kan jag baka för din skull :)



Kram kram

2010-02-17 @ 21:35:10
URL: http://bloggycecilia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0