Å så var veckan till ända....

..sitter och njuter efter en underbar vecka! Håller på att uppfylla mitt nyårslöfte om att bli mer social och måste säga att det går bättre och bättre dag för dag! I veckan har jag hunnit med lunch med gamla klasskompisar från universitetet på måndag, lunch med S på tisdag, middag med fam L på onsdag, till mamsen på torsdag och hade sällskap av C i bilen hela vägen upp, kaffe hos J på fredag, barnkalas hos familjen V på lördag, 30 års middag på Österns pärla med en massa härliga brudar på lördag..invit och Olivers med C & A efter middagen och idag söndag har bästa M varit på kaffe och sen har vi varit till fina familjen F/E och ätit middag och sedan bastu med M & S på kronan! Fasen..nu kan jag ta det rätt soft i februari eller??? ;)
...
Maxi har stannat hos mommo & moffa och skulle absolut göra det. Han var så himla bestämd på den punkten och hade knappt tid att säga hej då när jag åkte. På kvällen så ringde han med gråten i halsen och ville komma hem. Å vad ont det gjorde i mammahjärtat. Sedan blev det bättre och han valde att stanna ännu en natt fast han hade fått komma hem med kompisarnas föräldrar idag. Jag är stolt över honom. Få se hur det går att åka buss i morgon med snälla C som tar med honom till stan. Vilken tur man har att pappa L från Bäst åker och hämtar honom från bussen och lämnar honom på dagis....
...
Nu, fixa i ordning inför morgondagens bravader...sedan sova sött, gott och iaf till kl 06.00
Kram alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0