En bra start på veckan...


Först cykla till jobbet i ett underbart väder och så hann jag jobba ett tag innan jag tog en paus från det och körde två pass aqua för träningssugna damer. Skönt! Sedan tillbaka till kontoret och flytta in möblerna som äntligen anlänt till stan! Nu känns det som att det är mitt kontor, mitt jobb och nu är jag taggad till tänderna! I morgon ska jag fortsätta ringa och boka in kundbesök och hoppas på att jag får komma och berätta om oss till många!
...
När jag var hemma igen så höll maken på att fixa middagen. Skönt! Även om vi har lite (läs MYCKET) olika syn på varierad kost och vad som ska ingå i en middag så är jag nöjd bara jag får maten lagad med kärlek! Å det är det. Även om jag kan menyn för när maken lagar mat utantill. Men vad tusan. Har man ett vinnande koncept så har man! Mini och Midi älskade maten. Åt för flera och det är skönt att slippa diskussionen och tårarna i matbodet. För midi kan verkligen vråla utan anledning. Utan att man säger något utan bara av att ställa fram maten på bordet.
...
Sedan blev det super Mario med boysen. Fy vad kul det är! Maxi kissade på sig och jag var inte långt ifrån när vi besegrade bossen! Men roligt var det. Nästa gång ska vi ta en kisspaus lagom in i spelet. Jag är som en liten unge när jag får spela super Mario.....
...
Sedan var det bara i duschen med maxi och i säng med de övriga. Å sedan ta itu med tvättstugan..å jag gjorde det!

Nu tomt och fint! Jag ska försöka att inte bygga berg. Men jag är expert på det...i morgon är ju ändå alltid en annan dag. Men jag vill faktiskt spara den energi som går åt till att se tvättberget och inte idas ta itu med det....För det är en energitjuv utan dess like. Men nu kan jag njuta hela veckan. Ända till söndag när jag tvättar igen! Men nu är det ju nästan en vecka kvar tills dess!

I morgon blir en bra dag. Ska jobba i bilen, medan bästa M rattar oss till IKEA. Kvalitetstid=me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0