Midsommarlycka....

en så himla skön midsommar har passerat i mitt liv! När jag cyklade hem till stugan på natten mellan torsdag och fredag kom jag på mig själv att le med hela ansiktet och verkligen vara totalt lycklig i nuet. Så härligt! Midsommarafton var vi på badstranden i byn och barnen badade, åt massor av hamburgare...vi åt god minimidsommarbuffe och avrundade med pavlova med grädde, melon, druvor och givetvis jordgubbar! MUMS! Sedan för jag och barnen till stugan och gick och la oss och sov gott...grabbarna kom hem några timmar senare efter mycket surr av både mygg och glada prickar!
...
Lördagen var jag på turne med min bag in box..till brorsan, till moster o kusinerna och till goda vännerna! Så många skratt.....längtar verkligen till semestern och mer umgänge med dessa underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0