regn hos mig....

Tänk vad många stora vattenpölar som man blir hiskeligt sugen att hoppa i när det är sånt här väder! Jag kan inte vara den enda som tittar på pölarna och tänker fy attans vad kul det vore att skutta lite i den!
Fast man är ju vuxen. Kläderna blir ju blöta. Man blir kall. Men kul hade det varit. Riktigt härlig känsla!
..
Idag har jag skickat in kompletteringarna till utbildningen som jag sökt till hösten. Jag håller mina tummar för att det räcker och att jag kommer in på skolan. Vill, vill blir så mycket klokare. Lära känna fler kloka personer och få nya perspektiv! Min ryggsäck gapar tom och det är eko i den. Måste fylla på med mer kunskap! Nåväl....det kostar bara två frimärken att prova. Kommer jag inte in så har jag ju annat för mig!
...
Är så glad för att fina moster I har fått jobb här nära oss. Känns skönt att du äntligen vet och kan känna dig trygg innan semestern. Välförtjänt sådan dessutom! Tänk att man måste komma och hämta dig från arbetet för att du någonsin ska frakta hem din stjärt därifrån!
...
Helgen kommer med stormsteg. Är det bara jag som tycker att det är helg nästan hela tiden? Eller är det för att jag har så mycket spännande som är på G omkring mig just nu? Ingen aning..men man ska väl njuta så länge det varar..och blir det långvarit så är de väl bara att tacka och ta emot!
...
Ha det gott mina fina där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0