Freeeeeeedaaaaag....

...å nu väntar jag bara på att den sista personen som jag måste få tag på idag ska återkomma så jag kan avsluta allt jag påbörjat i veckan. Skönt att gå till helg med den känslan!
..
Det har varit en intensiv vecka och jag är verkligen trött ända in i märgen. Känns som om tårarna bränner bakom ögonlocken. Men, nu blir det helg och tid för återhämtning och veckan som kommer blir mindre intensiv än denna! Så är livet. Att min onda axel gjort sig påmind gör inte livet enklare och kanske är den främsta anledningen till min trötthet. Att gå på värkstillande är inte min grej...samtidigt är jag så himla tacksam att det finns att tillgå så att man kan uthärda dagar som detta!
...
Hoppas att helgens väder är lika fina som denna soliga dag! Jag har dock inte haft möjlighet att njuta eftersom jag varit på kurs hela dagen fram tills nyss. Nu är jag hos svärisarna och samlar kraft. Snart anländer resten av min familj och då fylls hjärtat till max. Min familj är mitt allt! Så fina och goa och glada. Jag är så lyckligt lottad som har så fina barn! Jag vet att jag är partisk, men jag måste ta åt mig endel av äran för det. Något måste jag ha gjort rätt! Jag tror att vi föräldrar är mycket bättre än vad vi kan tänka oss, och bara genom att inse det så blir vi lite bättre! Då blir vi lite gladare och en glad förälder är en bättre förälder..och snyggare förstås!
..
Så målet för helgen är att vara glad och samla kraft. Och njuta av min familj, den finaste skatten som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0