Många helt galna idéer..

att jobba med att få andra att bli den de vill vara är ett spännande jobb. Det är som att man kommer hem från jobbet varenda dag och tänker att man ska göra en total makeover av livet...ÅÅÅÅ, vad det är mycket man vill göra och lära sig! Nu är det bara att sålla som gäller...men sedan drar man till jobbet och tycker att man bestämt sig och så berättar någon en helt lysande idé och man reviderar sin egen plan igen. Suck. Vilket i-landsproblem!
Jag tror dock att jag har en lista på nyårslöften att hålla de närmaste 10 åren!
...
Årets nyårslöfte går lite sådär just nu. Iofs så hälsade jag på både kusin med familj och familjen S/R och svärisarna i helgen, igår var jag och boysen till bästa familjen L på bäst och snart kommer fina moster I hit till mig och dricker kaffe och på torsdag ska jag och boysen till A på Lövis. Så, helt dåligt går det inte!
Borde hälsa på:
Lilla helt nya E med mor och far. Presenten ligger och väntar här i en låda...
Lilla andra helt nya E med mor, far och bror.
S och J och lilla W....
Familjen B i viken, om inte annat så äta lunch med mamman i familjen någon dag.
Familjen H/R på kronan...det är länge sedan vi var till Ikea nu vännen.
Fina kusinen på ön.
Familjen G i sjukhusbyn.
Kusin E
M & K på Ler...
ÅÅÅ..listor är inget bra. Men jag vet vad jag har för mig iaf! Till helgen så hoppas jag att träffa åtminstone Familjen B i viken, då jag tänkte ta med mig hela familjen ner till träsket och grilla om vädret är sådant. Kanske familjen H/R också hakar på? Då slår man ju flera flugor i en endaste rejäl smäll!
....
Om inte annat så hoppas jag att jag får träffa några av mina fina vänner på lördag. Tydligast är det redan ett år sedan jag passerade 30 strecket så jag bjuder på fika på fredag och lördagkväll om någon är fikasugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0