Tisdagsmys...

..med nya gardiner och House på TV!
Jag slog till och shoppade loss..NÖJD! Det blev den effekt som jag önskat i rummet. Nu är det bara en del piff kvar så ska det kännas höstmys! När jag har lärt mig nya jobbtelefonen så ska det komma bilder! Kanske fina L kan lära mig i morgon.
..
I morgon bär det av till Lycksele för att föreläsa om livspussel. Ska bli så spännande. Har suttit och powerpointat idag! Det tar tid att pilla, men jag tycker att det blev bra! Det är länge sen som jag gjorde det så det blir några gråa hår innan man minns..å så har givetvis programmet fått flera kluriga förbättringar sen jag läste datakunskap 1995. Herre min je, det är 15 år sedan..kanske hög tid för en uppdatering ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0