Veckans s-tips.

...kommer från Lycksele!
..
Gårdagen tillbringades där med kloka L...Å vad min hjärna har fått jobba efter allt klokt du har lärt mig under vår bilresa! Så mycket att fundera på nu! Men jag vill i allafall dela mig av ett spartips som en familj där anammat. De hade funderat över att det finns familjer som "har råd" att röka. Då borde ju de också ha det, eller? Så de öppnade ett konto som de la in en summa pengar som de skulle ha kunnat röka upp varje vecka. De ponerade även att deras tonåringar "tjuvrökte" och la in en summa för dem också varje vecka. När sommaren kom så tog de "rökpengarna" och åkte till London på semester hela familjen! Så..pengarna gick upp i rök tillslut!
...
Ett annat s-tips som kom där borta för relationen under småbarnsåren var att införa onsdagssex. Det som började lite trevande och genant, kom att bli en höjdpunkt i veckan..som efterföljdes av mer...Det blev en speciell dag som man ville vara extra fin under och man blev glad och längtade till kvällen...
...
Nu ett sista s-tips...gå o SOV! Kram alla kloka och fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0